miercuri, 25 februarie 2009

Placinta simpla cu branza

500ml lapte caldut
25g drojdie
faina cat cuprinde
400g branza de oi sarata
100ml smantana
marar
ceapa verde
sare.



-Branza o amestecam cu smantana,mararul si ceapa verde tocata,apoi bagam la blender ca sa se faca o pasta cat de cat omogena.

-Lasam pasta la o parte si facem o maia din drojdie,putin lapte caldut,un praf de sare si o lingura cu faina. Lasam putin la crescut.


-Adaugam restul de lapte si faina cat cuprinde ca sa iasa un aluat elastic.
-Lasam iar la crescut pana se dubleaza volumul.



-Intindem cate o foaie foarte subtire.
-In mijlocul ei asezam cate o lingura plina de crema de branza,apoi asezam foaia in felul urmator:



-Incingem ulei intr-o tigaie ,asezam placinta in uleiul incins,cu fata in jos si intoarcem pe partea cealalta cand este rumenita.

-Le scoatem pe un servet de hartie ca sa mai absoarba uleiul si lasam sa se raceasca.

-Aici prezint si sectiunea :)

Recipe by Robotzica

12 comentarii:

Marcela S. spunea...

Multumesc pt. reteta. Arata grozav. Bunica mea obisnuia sa faca placinte de genul asta si erau tare bune. O sa le incerc in weekend.Pup.

Unknown spunea...

Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor,Marcela.Sa-mi spui daca ti-a placut.Mie mi-a placut mai mult rece decat calda:)
Te pupic si te mai astept !

Lavinia spunea...

Arata foarte apetisant! Felicitari! Trebuie sa-mi fac curaj sa le incerc si eu.

Unknown spunea...

Sa stii ca e foarte usor de facut si este foarte buna.
Sper sa le vad si pe blogul tau:)
Te pooop!

Unknown spunea...

Vincent,iti multumesc tare mult!
Chiar acum imi voi inregistra blogul :)
Te mai astept in vizita!

Diana spunea...

Iulia dar vad ca tare activa esti, numai bunatati ai facut! Te pupic dulce!

Unknown spunea...

Multumesc,Diana!O scumpica ca de obicei!Te pupic!

Anonim spunea...

scuza-ma dar asta nu-i o placinta creata asta este o placinta normala.

Unknown spunea...

reteta este din alta parte si asa mi-a iesit. tu o poti considera normala.nu e nici o problema.multumesc de vizita!

Vasile Bucatarul spunea...

Dacă vrei o plăcintă creaţă adevărată vino la Dunărea sau intră pe id meu şi îţi arăt eu cum se face :P

Nadia spunea...

Arata bine placinta dar fara sa te superi, la noi in maramures(eu sunt din Baia Mare) placinta creata se impatureste in mai multe colturi(cam 8-10), cel putin cea luata de pe Mesteacan asa este. Eu zic ca aceea e placinta creata a la Maramures. Voi incerca si eu reteta dar sa-i fac mai multe colturi. Te anunt cand fac!

Unknown spunea...

Nu ma supar,Nadia,stai linistita! Am mai auzit ca nu e ca in Maramures dar de unde am luat eu reteta,asa scria:) O sa-i scimb numele ca sa nu mai am probleme pe viitor:). Oricum merci mult !
Astept sa-mi spui dupa ce faci si tu.