miercuri, 9 martie 2011

Placinta cu branza si foi yufka

Deoarece aveam un pachet de foi yufka in frigider si pentru ca intr-o buna zi am avut si niste prieteni invitati la cina, am hotarat sa fac aceasta placinta delicioasa! Pozele nu sunt chiar asa de frumoase...au fost facute in graba dar iata ce a iesit!


Ingrediente:
3 foi yufka
branza telemea rasa (ce cantitate doriti)
cascaval ras
1 legatura patrunjel
piper
100ml lapte
100ml iaurt
100ml ulei.



Facem compozitia amestecand bine branza rasa, cascavalul ras, patrunjelul verde tocat marunt si piperul.
Separat facem un sos din ulei, iaurt si lapte cu care va trebui sa ungem foile yufka. Amestecam bine pana se omogenizeaza.
Ungem o forma cu ulei si punem prima foaie yuka...ale mele au fost foarte mari asa ca a trebuit sa mai tai din ele. Ungem foaia cu sosul preparat iar din loc in loc punem umplutura de branza. Adaugam peste branza bucati rupte din foile yufka astfel incat sa mai facem un strat. Ungem din nou cu sos apoi adaugam din nou umplutura si tot asa pana ajungem la ultima foaie de deasupra placintei pe care vom incerca sa o punem cat mai intreaga. Se unge si ea cu sos apoi bagam in cuptorul preincalzit la 180C si lasam pana se rumeneste placinta asa cum ne place.


Parerea mea este ca am folosit cam multa branza...data viitoare voi pune mai putina insa a iesit delicioasa!

6 comentarii:

Danutza spunea...

Arata super yummi!

Gabriela spunea...

Tia iesit o minunatie de placinta,arata foarte bine si cred ca e si foarte buna!mi-ai facut pofta de o placinta,dar pana ma apuc eu de facut,ma servesc de la tine cu o feliuta ...de pofta!pupici!

Andreea spunea...

Placintica ta arata mult mai bine ca a mea! Si cred ca e si mai gustoasa. Mie una nu prea-mi place patrunjelul, asa ca l-am inlocuit cu marar. Ce coincidenta la noi cu placintelele astea! :)

Mimmi spunea...

Salut,te astept sa ridici un premiu de pe blogul meu.
http://bucatepealese.blogspot.com/2011/03/premiu-de-la-mine-pentru-tine.html
O zi placuta !

Cristina spunea...

Ai primit un premiu pe site-ul www.divainbucatarie.ro. Iti doresc o zi frumoasa!

Unknown spunea...

Danutza, e minunata placintica asta!

Gabi, cu cea mai mare placere te rog sa te servesti cu cate feliute doresti:D!

Andreea, cred ca e delicioasa si cu marar. Si eu ador mararul dar pe moment nu am avut decat patrunjel. Si a ta a iesit super! Mi-a placut tare mult!

Mimmi si Cristina, va multumesc tare mult pentru premii dar din pacate momentan nu le mai pot ridica:(. Va pup pe amandoua cu mare drag si va multumesc din suflet ca v-ati gandit la mine!