luni, 27 februarie 2012

Cartofi inveliti in bacon




Ingrediente:
8 cartofi mai marisori
8 felii bacon
3-4 linguri ulei
sare, piper
delikat.


Se curata cartofii, se spala bine apoi se pun la fiert in apa cu sare. Ii incercam cu o furculita si daca aceasta intra in ei, oprim focul ii scoatem din apa si ii lasam un pic sa se raceasca.
Rulam cate o felie de bacon pe fiecare cartof in parte apoi ii insiram pe un bat de frigaruie(pe un astfel de bat incap 2-3 cartofi, depinde de marime) astfel incat in timpul coacerii sa nu se desfaca baconul, ii asezam intr-o tava cu cele 3-4 linguri de ulei, ii condimentam si ii bagam in cuptorul preincalzit la 180C.
Ii lasam sa se rumeneasca dupa bunul plac apoi ii savuram langa o friptura sau de ce nu, langa o salata.






 

 

3 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Arata tare bine, am sa-i fac si eu! O seara placuta!

Daniela Addario spunea...

I-am facut si eu, cred ca anul trecut... sint un deliciu... Acum mi-ai adus aminte si mi-ai facut si pofta, asa ca ma autoservesc cu un cartofior de la tine... Pupici !

Unknown spunea...

Adela sa-i incerci caci nu vei regreta!:)

Daniela te invit cu mare drag la o portie de cartofiori:D!